skip to Main Content
۰۲۱-۴۴۲۶۹۶۵۶
برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی

برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی

برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با حضور فعال جمعیت تولد دوباره

برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی: نخستین نمایشگاه عمومی «یاریگران زندگی» با شعار «یاریگر هم باشیم» در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ این نمایشگاه یاریگران زندگی با حضور اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و مردمی امر مبارزه با موادمخدر و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران افتتاح شد.

این نمایشگاه برای اولین بار در کشور با هدف آشنایی خانواده‌ها و دانش‌آموزان به‌منظور پیشگیری از مصرف مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

نمایشگاه یاریگران زندگی که از ۲۵ آبان ماه تا دوم آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ دایر شده است و بازدید برای عموم آزاد است.

برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با حضور فعال جمعیت تولد دوباره

محمد جمالو، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر در آئین افتتاحیه نمایشگاه یاریگران زندگی اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی و دانش پیشگیری از اعتیاد با اولویت دانش آموزان متوسطه اول و دوم و دانشجویان برگزار شده است.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی در مسیر تعالی همه جوامع به خصوص برای نسل جوان و آینده‌ساز کشور است.

جمالو گفت: در پی ایجاد سازوکارهایی هستیم تا از طریق برنامه‌هایی نسبت به مهار این تهدید گام مؤثر برداریم. ستاد مبارزه با مواد مخدر با مشارکت همه اعضا و همکاری سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی با هدف ارتقای مسئولیت پذیری در سطح جامعه اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت جهاد تبیین در زمینه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و ضرورت استفاده از فرصت‌های آموزشی برای ایجاد نشاط و امید، نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و برای نخستین بار است که نمایشگاهی با حضور همه دستگاه‌های فرهنگی و بخش‌های دولتی و غیر دولتی در سطح ملی برگزار می‌شود.

حضور جمعیت تولد دوباره در نمایشگاه

لازم به ذکر است که جمعیت تولد دوباره مانند دیگر نمایشگاه‌های برگزار شده، حضوری فعال در این نمایشگاه داشته و کارشناسان پیشگیری و مشاوران اعتیاد و خانواده این جمعیت بطور فعالانه مشغول به اطلاع رسانی در امر پیشگیری و درمان اعتیاد به بازدیدکنندگان هستند.

در ضمن اینکه در غرفه جمعیت تولد دوباره مکانی به بازی با کودکان در موضوعات نه گفتن و مراقبت از خود در نظر گرفته شده است و بزرگسالان هم می‌توانند با گفتن نظر خود در مورد مهارت نه گفتن، تجربیات خود را با کودکان به اشتراک بگذارند.

برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با حضور فعال جمعیت تولد دوباره

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top