skip to Main Content
۰۲۱-۴۴۲۶۹۶۵۶
دمنوش‌های که به پاکسازی بدن در هنگام سم زدایی از مواد مخدر و الکل کمک می کنند

دمنوش‌های که به پاکسازی بدن در هنگام سم زدایی از مواد مخدر و الکل کمک می کنند

دمنوش‌های که به پاکسازی بدن در هنگام سم زدایی از مواد مخدر و الکل کمک می کنند

دمنوش‌های گیاهی: بسیاری از مکمل‌های گیاهی و ویتامینی به انواع شرایط از جمله سم‌زدایی از مواد مخدر و الکل کمک می‌کنند. اکثر افرادی که در سم زدایی مواد مخدر و الکل هستند، نمی خواهند داروهای بیشتری برای سم زدایی به آنها کمک کند.

خوشبختانه، بسیاری از گیاهان به تمیز کردن و حمایت از سیستم بدن شما کمک می کنند. این گیاهان معمولاً در مراکز درمانی جایگزین و مراکز سنتی که روش های درمانی جایگزین و همچنین روش های سنتی را ارائه می دهند در دسترس هستند. خوب است قبل از شروع درمان با این گیاهان آشنا شوید.

خار مریم

خار مریم به سلامت و ترمیم کبد کمک می کند.

خار مریم یکی از گیاهان دارویی برای تقریباً تمام اعتیادها است. از آنجایی که بیشتر داروها و الکل ها در کبد پردازش می شوند، خار مریم انتخابی منطقی است زیرا کبد را پاکساریکرده، به عملکرد کبد کمک می کند و از کیسه صفرا محافظت می کند.

سرکه سیب

سرکه سیب چه به صورت قرص و چه به صورت مایع درمان کننده بسیاری از موارد است. افرادی هستند که به تجربه گفته اند سرکه سیب میل به مواد افیونی را مسدود می‌کند، حتی برخی می‌گویند که به آنها کمک کرد تا سال‌ها از مواد افیونی خودداری کنند.

چیزی که پزشکان می دانند این است که خواص مفیدی مانند پاکسازی خون و افزایش عملکرد گوارشی دارد، هر دو مواد زائد را از بین می برند، بنابراین می توانید ببینید که چگونه به سم زدایی کمک می کند. سرکه سیب می تواند آسیب سلولی را مهار کند و به طور بالقوه از بیماری هایی مانند سرطان جلوگیری کند.

ایبوگاین

ایبوگائین یک داروی گیاهی بحث برانگیز است زیرا یک داروی روانگردان نیز می باشد. بسیاری آن را برای این خواص مطالعه می کنند. گفته می شود که می تواند به انواع شرایط روانی مانند افسردگی، اضطراب و PTSD کمک کند. اینها نیز علائم رایج ترک هستند.

دمنوش‌های که به پاکسازی بدن در هنگام سم زدایی از مواد مخدر و الکل کمک می کنند

ریشه کودزو

ریشه کودزو یک گیاه سنتی چینی است که مردم آن را در چای دم می کنند. کودزو معمولا برای کاهش وسوسه از هر نوعی استفاده می شود. این یک داروی باستانی است که چینی ها برای درمان اعتیاد به مواد افیونی یا تریاک از آن استفاده می کنند.

ریشه والرین

ریشه سنبل الطیب برخی از علائم ترک مانند افسردگی، اضطراب، بی قراری و عصبی بودن را درمان می کند. این ریشه همه کاره بسته به کاربرد آن به صورت کپسول، ریشه خام و ریشه خشک موجود است.

جینسینگ

جینسینگ یک داروی گیاهی بسیار رایج است. بسیاری از مردم می گویند که با خستگی پس از اعتیاد به مواد محرک مبارزه می کند و به تسکین احساسات استرس زا و افسردگی کمک می کند. جینسینگ همچنین برای انواع دیگر اعتیاد مفید است.

گون

گون یک تقویت کننده سیستم ایمنی است. مانند همتای گیاهی خود اکیناسه، گون عمدتاً برای حمایت از سیستم ایمنی و پاکسازی سیستم لنفاوی است.

ریشه بیدمشک

بیدمشک یک ادرارآور و یک پاک کننده شناخته شده است. این گیاه می کند تا داروها سریعتر از بدن شما خارج شوند. بیشتر ادعاها در مورد بیدمشک اثبات نشده است، اما اکثر معتادانی که ریشه بیدمشک را در طول سم‌زدایی امتحان کرده‌اند، می‌گویند که طول مدت سم‌زدایی فیزیکی را کوتاه می‌کند.

بسیاری از گیاهان دیگر وجود دارند که به سم‌زدایی کمک می‌کنند، اینها فقط رایج‌ترین گیاهانی هستند که در مراکز سم‌زدایی جامع و جایگزین یافت می‌شوند. در نظر داشته باشید که از این گیاهان به عنوان مکملی در دوران سم زدایی استفاده شده و به تنهایی دارویی برای ترک اعتیاد نیستند.

منبع: detox.com

تهیه و تدوین: اداره پژوهش جمعیت تولد دوباره

https://www.detox.com/drug/drug-alcohol/herbs-that-help-cleanse-the-body-during-drug-and-alcohol-detox/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top