skip to Main Content
۰۲۱-۴۴۲۶۹۶۵۶
مرکز درمانی و بازتوانی مادر و کودک میزبان هیات فدراسیون بین‌المللی مددکاران (IFSW)

مرکز درمانی و بازتوانی مادر و کودک میزبان هیات فدراسیون بین‌المللی مددکاران (IFSW)

به گزارش روابط عمومی جمعیت خیریه تولد دوباره؛ دبیرکل آسیا و اقیانوسیه و تنی چند از اعضای فدراسیون بین المللی مددکاران و مددکارانی از اروپا و آسیا، ظهر امروز از نخستین مرکز درمانی و بازتوانی مادر و کودک جمعیت خیریه تولد دوباره دیدار کردند.
سارا اسمی زاده، معاون امور زنان جمعیت خیریه تولد دوباره با تشریح فعالیت‌های این مرکز درباره اهمیت توجه به شیوه های درمان زنان مصرف کننده مواد مخدر، گفت: «زنان، افرادی هستند که مراقبت‌ها را برعهده دارند؛ مراقبت از کودکان، سالمندان و همه افراد خانواده بر عهده زنان است. این مسئولیت همواره با فرآیند درمان زنان، به ویژه درمان‌هایی که نیاز به اقامت دارند و طولانی هستند، تداخل دارد.»
اسمی‌زاده افزود: «نخستین مرکز درمانی و بازتوانی مادر و کوک، پاسخی برای این نیاز است؛ به ویژه برای زنانی که امکانات مناسبی برای درمان ندارند.»
روری تروئل، دبیرکل آسیا و اقیانسیه فدراسیون بین المللی مددکاران هم در دیدار از این مرکز، تصریح کرد: «ما می‌دانیم هیچ پاسخ ساده و راحتی برای کمک به افرادی که مصرف کننده مواد هستند، وجود ندارد. فلسفه درمان اعتیاد بر اساس فرهنگ های مختلف، متفاوت است.»
تروئل، افزود: «یکی از دلالیای که از عضویت ایران در این فدراسیون خرسندیم، این است که می‌توانیم از دانش و تجربه ایران استفاده کنیم.»
این دیدار در حاشیه همایش «کنگره ۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران» انجام شد. این همایش با حضور مددکارانی از پنج قاره دنیا، در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top