skip to Main Content
۰۲۱-۴۴۲۶۹۶۵۶
جمعیت خیریه تولد دوباره برگزار می‌کند: کارگاه کمک‌های اولیه مقدماتی

جمعیت خیریه تولد دوباره برگزار می‌کند: کارگاه کمک‌های اولیه مقدماتی

کارگاه کمک‌های اولیه مقدماتی جمعیت خیریه تولد دوباره با همکاری مدرس سازمان هلال احمر، با هدف ارتقای مهارت پرسنل مراکز جمعیت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت خیریه تولد دوباره: این دوره ۲۲ ساعته در پنج جلسه کارگاهی در دفتر مرکزی جمعیت تولد دوباره برقرار است.

اصول ایمنی و قانون در کمک‌های اولیه، روش مواجهه با مصدوم، خفگی‌ها، احیای قلبی-ریوی، خونریزی، پانسمان، آسیب‌های استخوانی مفصلی و عضلانی، بانداژ و آتل‌بندی، حمل مصدوم، فوریت‌های پزشکی، مسمومیت- نیش- گزش و گازگرفتگی، سوختگی‌ها، آسیب‌های ناشی از گرما و سرما سرفصل‌های اصلی این کارگاه هستند.

تولد دوباره یک سازمان مردم‌نهاد است که هدف اصلی‌اش افزایش کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان مواد، افراد در حال بهبودی و اعضای خانواده آنهاست. در مسیر تحقق این هدف تولد دوباره برنامه‌های مختلف اما همسویی را دنبال می‌کند، از آموزش‌های تخصصی و تربیت مشاوران همتا برای کار کردن در حوزه‌های درمان و کاهش آسیب گرفته تا فعالیت‌های حمایت‌جویی و ترویجی و تولید محتوای تخصصی برای تاثیر بر سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزهای حوزه مواد مخدر و محرک در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی.

جمعیت در همان سال های آغازین تاسیس به این نتیجه رسید که آموزش و تربیت معتادان بهبود یافته، در کنار فعالیت های درمانی مراکز اقامتی، می‌تواند گامی مثبت در جهت تغییر فرهنگ و باورهای ناسالم درباره اعتیاد باشد. بنابر این با درک جایگاه، اهمیت و ضرورت آموزش، جمعیت در سال ۱۳۸۴ واحدی مستقل را تحت عنوان واحد آموزش ایجاد کرد.

برنامه‌های آموزشی را در این صفحه ببینید : برنامه‌های آموزشی جمعیت خیریه تولد دوباره

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top