skip to Main Content
۰۲۱-۴۴۲۶۹۶۵۶
مرکز درمان و بازتوانی مادر و کودک، میزبان فدراسیون بین‌المللی مددکاران اجتماعی

مرکز درمان و بازتوانی مادر و کودک، میزبان فدراسیون بین‌المللی مددکاران اجتماعی

دبیرکل و رییس آسیا-اقیانوسیه فدراسیون بین‌المللی مددکاران اجتماعی ( IFSW) به همراه جمعی از مددکاران اجتماعی آسیایی اروپایی از مرکز درمان و بازتوانی مادر و کودک جمعیت خیریه تولد دوباره دیدار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت خیریه تولد دوباره، «روری تروئل» دبیرکل و «ماریکو کیمورا» رییس آسیا اقیانوسیه فدراسیون بین‌المللی مددکاران اجتماعی جهان، همراه با بیش از ۳۰ مددکار اجتماعی از نخستین مرکز درمان و بازتوانی مادر و کودک دیدار می‌کنند. این مددکاران برای حضور در «کنگره ۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران» از پنج قاره دنیا در تهران گردهم می‌آیند.

این همایش به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران و با حمایت و مشارکت جمعیت خیریه تولد دوباره در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم آذرماه امسال برگزار می‌شود.

دیدار از نخستین مرکز درمان و بازتوانی مادر و کودک تولد دوباره یکی از برنامه‌های جنبی است که هم‌زمان با برگزاری این همایش انجام خواهد شد.

اکنون، مرکز درمان و بازتوانی مادر و کودک تنها مرکز در سراسر کشور است که هم‌زمان به زنان مصرف کننده مواد (در حال درمان) و فرزندان‌شان، ارایه خدمت می‌کند. این مرکز با ظرفیت ۴۰ نفر و با مجوز سازمان بهزیستی در منطقه ۱۵ تهران فعالیت می‌کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top